Tillbaka till vardagen

Vet att jag skrev innan att jag mer utförligt skulle berätta om hur det gick i kårvalet. Nu när jag sitter och funderar på hur jag ska formulera mig står det helt still. Jag räknar alla röster på mig eller listan som personkryss och det gav mig 54 personröster. Detta känns mycket bra och jag slog Moderata Studenters lista själv samt var och nosade på Vänsterns lista med. Vet itne vad detta säger egentligen, tråkigt nog skulle jag tro att det beror på att studenter inte bryr sig om att det är val och vill inte påverka.

Med detta i minnet så jobbade jag i lördags för VK på Sivans. Det var röj och jag fick stå i drinkbaren i nästan 2 timmar. Den där Färjan-Håkan kan slänga sig i väggen för oj vad drinkar det gjordes och goda var dem också antagligen, om nu studenter känner efter!?
Efter vi jobbat började vi festa och det slutade med att vi spelade vinbrännboll klockan 8 på morgonen där jag slog ett frivarv där jag hann fylla på mitt vinglas vid en bas. Roligt folk var det.

Känner att jag bloggar sämre. Jag skylle på att April och Maj är hemska månader för studenter, speciellt om man är engagerad i saker utanför pluggandet med.

Kommentarer
Postat av: gabbe

Sant konstaterande angående drinkarnas beskaffenhet. Lär ju inte vara många som provsmakar. hehe. Grattis igen till det ofantligt stora antal röster du fick.

2009-04-27 @ 17:43:56
Postat av: Hannes

Tur för de flesta studenterna att de inte är engagerade då

2009-04-27 @ 19:58:22
Postat av: sakkou

Med en sådan magisk översättning tycker jag nog du kunde attraherat något fler röster:/

2009-04-27 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0