Vinnare

Det blev onekligen ett mycket bra val för mig. Jag kom in i kårfullmäktige med bred marginal. Plockade 54 röster som gärna såg mig som deras företrädare i kårfullmäktige (Viktor trodde jag hade många "ole dole doff" röster) av sammanlagt 680 röstande. Känner mig som en vinnare helt klart. Även om DEMOS kan ses som en vinnare detta valet. Mer information om detta någon annan dag. Nu ska jag ut och röka en segercigarr och bara njuta av allt. More to come...



Här har ni mig igen, lika glad som alltid!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till personkryssen! Demos har dansat segerdans över hela Sverige i ett dygn nu :)

2009-04-25 @ 22:56:02
URL: http://sassasinstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0