Årshögtid

Då vankas det alltså fest. Men denna festen skiljer sig mot en vanlig campusfest. Kommer antagligen inte höra något "Kan Niclas, kan Niclas, kan Niclas svepa öl!?" och inte heller få se Hanneschh svepa en öl på noll och ingenting. Detta är en fest som kommer kantas av tal, artighetsfraser och kanske en öl hälld över Niklas Strömstedt?
Det är alltså årshögtid. Min vänner kommer gå i tåget propert klädda från topp till tå och jag kommer att vara ett tredje hjul åt Hanna på kåren. Jag har hört något om "free bar" och det kan man ju alltid utnjyttja till tusen. Ingvar var här förra året och fyllde sitt champagneglas fullt med hjälp av att ta många glas. Ooops gjorde en Gabbe, Ingvar Kamprad menar jag.
Jag hoppas denna tillställning ska bli mycket trevlig och jag ska försöka föra mig på ett väldigt bra sätt.

Drömde inatt att Winnerbäck spelade in en video med Filip och Fredrik. Detta kanske inte ses så konstigt. Det konstiga var att Filip och Lasse var så lika att jag inte kunde skilja på dem. När jag idag kollar bilder på dem är de inte alls så lika som man skulle kunna tro.




Filip Hammar



Lars Winnerbäck

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Dåligt med updates

2009-02-09 @ 11:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0