Back on track

Efter att ha tagit semester från bloggandet i tre dagar är jag nu tillbaka starkare än någonsin! Vad har då hänt? Kort resumé följer i punktform:

* Jag har fyllt år och firade genom att baka hela dagen för att kunna bjuda vänner som kom på besök på godsaker. Det var mycket trevlig och jag är väldigt glad över dagen.

* Jag fick massor av grattismeddelanden på facebook. Vilket jag sätter upp som en milstolpe i livet.

* Fick åka på bokrea och handla som present av Anoraks!

* Jag har gett bort en skattjakt i inflyttningspresent.

* Gustav a.k.a Kocken bjöd mig på en födelsedagsmiddag som var ljuvlig. Bossekrull var med också.

* PolisJohan skrämde starkAlle genom att ändra om hans winamp. Trodde nästan att starkAlle skulle börja gråta ett tag. Han vill gärna att allt ska vara som det alltid ha varit.

Ikväll lagade Hanneschh mat här åt Allbäck och mig. Han hade fått receptet från något matprogram. Det smakade mycket bra och Hanneschh har hittills inte misslyckats med någon mat som jag har smakat. Jag tror inte han kan jobba så.

Släpp taget nu så kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0