Back on track

Efter en längre tids frånvaro både fysiskt och mentalt börjar nu ordning bli återställd. Jag har försökt intala mig att innerst inne är jag en väldigt smart människa och visst är jag det. Om inte bäst så iaf en av de tre bästa i världen.

Skrivit tentamen idag. Det var den hittills svåraste tentamen någonsin på Växjö Universitet och jag är väl inte dundersäker på att det gick så pass bra man kunde hoppas på. Många gånger fick jag känslan av att läraren ville sätta dit en, för att sedan när tentorna rättades sitta med ett smile och klappa sig på magen självgott.
Men detta är numera glömt och jag ser fram emot nästa kurs som börjar på måndag.

Jag snurrade runt i sängen som på forna tider inatt. Kunde inte alls komma till ro och sova. Varmt, kallt, varmt, kladdigt, tankar, kallt, varmt, konstiga ljud, kallt, varmt, efterfest lägenheten under, kallt, kolla så jag lagt fram kårleg, försöka trycka ut några droppar men icke, till sängen igen, varmt. Upprepa detta några gånger till och ni har min natt.

Men nu jävlar är jag tillbaka. Känns bra att verkligen rätt person upplyser mig om att jag bloggar lite. Tack Mli. Hörde dock från Pär att du hade hittat "hem" nu. Bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0