Dimma

Jag har lärt mig att blogginlägg inte ska vara så långa så därför gör jag ett nytt inlägg två minuter efter det förra.

Pär berättade att han sett ett program på MTV där George Bests (Kanske den bästa fotbollsspelaren genom tiderna) son skulle medverka i ett program som gick ut på att han inte skulle ha sex på två månader. Det blev en liten tystnad varpå Hanneschh, jag, Allbäck och Pär tittar på varandra och alla börjar gapskratta. Nu kan ni ju försöka tänka ut vad alla vi tänkte på.

Hela den här dagen präglas av fest och njutning av livet. Kan rekommendera detta till er andra som läser den här bloggen.

Nu kör vi!



Såhär skulle tydligen Palm se ut ikväll. Gillar kontrasten till reklamen för de fattiga barnen i Afrika som är på TVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0