Firande x2

Ett av mina lag på xperteleven (www.xperteleven.com) har äntligen vunnit serien. Magnus som introducerade mig till spelet när jag började här och nu äntligen efter 6 tuffa säsonger kunde jag stå högst upp på prispallen. Men ikoner som Bernt-Åke Norell, William Wise, Dorin Stanciuc och en tränare vid namna Gamblo (folk kanske känner igen) har jag alltså tagit mig till mitt mål. Så nu sitter jag i biblioteket och firar segern med att ta en paus från pluggandet. Nu får Magnus jobba på för att ta tillbaka denna ärorika titel.

Min mor ringde idag och klagade på mitt sätt att använda det svenska språket i bloggen. Detta säger hon, som jag har fått lida för är min mor när jag har gått i skolan. Alla gamla lärare på högstadiet i Högsby, alltså de flesta, har haft hela min familj. Jag kom sist och fick lida för detta. Men mor jag lovar att bättra mig för din skull. Jag skulle ha formulerat mig annorlunda: Inbjudan till Sakkous födelsedagskalas.

Ikväll blir det kalas hos Rebecca för hon fyller år idag, hurra hurra. På detta blir det kanske en liten utgång. Ikväll vin imorgon kontrastvätska, det är verkligen kontraster det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0