För lite tid

Jag har varit dålig på att uppdatera här jag vet. Men jag tillbringar cirkus 12 timmar om dagen i biblioteket och aktar mig där för att sätta mig vid datorn.

Det är fortfarande kaos här hemma efter baket och jag orkar inte bry mig, det är mycket positivt med att vara en ungkarl.

Annars sprider jag mest massa planer och tittar på konstigt folk som är i biblioteket. Ibland undrar jag om de tycker jag är konstig? Men jag kommer snabbt fram till att så är icke fallet utan mer att de ser upp till mig.

Skiter i det här nu. På lördag blir det ändring

Kommentarer
Postat av: Mli

Du kan inte vara så här dålig på att uppdatera!! Ja har blivit beroende av din blogg :/ (säger hon som inte har ett enda inlägg i sin...ja va tvungen att säga det annars skulle du, ja vet...)

2009-02-20 @ 03:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0