Gårdagskvällen i bilder

Finns inga bilder från gårdagskvällen men det kändes bättre att skriva det. Jag, Hanneschh, Allbäck och Heffa drack öl och gick sedan till Louise som bor så hon kan se mig varje gång jag går hem eller ut från mitt hem. Det var mycket trevligt och roligt folk där och vi tjattrade om dittan och dattan. Landade på mellanfest hos Hanneschh för lite konjak, som smakade mycket gott, innan vi tog sikte mot Stallet (Det är ett utestället och inget stall och jag har fått lära mig att man ska lägga in vissa ord med fet stil). Så ni hur jag lyckades få med två parenteser i en parentes?
Vi dansade sen en timme innan vi fick se oss förbisprungna i kön av massa jävla idioter som tycker att de är campus tuffaste människor. Ville egentligen bara säga till dem här är campus tuffaste människor, just det mitt gäng här! Men istället för att säga detta gav jag dem onda ögat.

Nu ska jag ladda batterierna och starta dagen med att försöka få med någon att köpa en glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0