In your face!

Jag är en mycket trevlig och sympatisk människa. Men jag har även en annan sida. Jag har både en ängel och en djävul svävandes runt huvudet och ger förslag som jag sedan väljer mellan. Min djävul vill alltid att jag ska gå fram till folk och säga in your face! De flesta gångerna skulle det aldrig passa in men känslan finns där. Nu är det kanske tur i oturen att min ängel är starkare eller har iaf starkare argument för vad jag väljer att göra. Men vänta ni bara. Någon gång i framtiden kommer jag gå fram till någon och säga in your face!
Jag får hoppas att det inte är på en snabbtänkt person som snabbt kan kommentera hur dåligt egentligen uttrycket är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bli klockrent vid rätt tillfälle! Like a slap in the face, till ngn som förtjänar det

2009-02-27 @ 13:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0