Kurerat

Nu börjar jag äntligen åretuppväckas från de döda och faktiskt bli lite pigg i huvudet. Det har tärt på mig men nu har jag övervunnit livet. Ska alldeles strax försöka sova. Visste ni för övrigt att Hanneschh inte behöver sova, han bara väntar. Men han har inte förstått detta riktigt så han funderar på att gå och uppsöka en sömnläkare.
Har kommit ifatt i serierna nu så jag är på seriejakt efter något som jag ligger efter i så jag kan pressa massa avsnitt när jag vill. Ska meddela när jag har hittat offret.

Annars fixade jag ett vg på förvaltningstentan. Otroligt förvånad och ganska nöjd. Hade nästan gett upp hoppet men nu får jag istället ge mig själv en klapp på axeln och säga: "Fan vad du kan Niclas"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0