Livsprojekt

Vi tog siktet mot city och Emma körde bil in. Emma körde mycket bättre än man kan tro. Honär ju trots allt ganska flummig jämt även om det är charmen med henne. Tummen upp hur eller hur.
Väl där började vi leta present till Rebecca och det skulle inte visa sig vara en lätt uppgift. Affär efter affär blev besökt av kvartetten, som bestod av mig, Anna, Emma och Hanneschh, och man kunde riktigt se hur glada alla blev när vi steg in. Eftersom Rebecca läser bloggen kan jag inte säga vad vi köpte men hoppas hon blir glad imorgon. Jag passade på att köpa ett begagnat FFXII som kommer att spelas när tid finns.

Efter detta har Finlands stolthet (Sakkou) och Västkustens Franco (Hanneschh) hjälpt mig att storstäda på T1an. De hade nog inte lika roligt som jag men nu börjar det arta sig. Man kan riktigt se hur livsprojektet minskar för var dag som går. Har städat ur gamla pärmar och kassar. Hittade ett brev från "Kosovokrigarn", Sakkous födelsedagsinbjudning och mitt medicinska underlag som beskriver att jag har koncentrationssvårigheter (Nej jag har inte ADHD). Vi tog en paus i städandet och åkte in till city för pizzaätande på Jaxx (Sakkous favoritpizzeria alla kategorier) och upphämtande av min kostym!

Nu blir det öl och häng framför TVn hela kvällen. Livet är bra bra ibland.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååå Ni är för fina.

Jag ska sluta läsa från och med nu.. Så bara skriv:) Om Finnen är kvar imorgon är han självklart med välkommen till mig imorgon.

2009-02-03 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0