Nattbak

Pengarna sinar och sinar. Idag skickade jag ett fint sms till min mor och förklarade situationen. Min plan var att försöka få pengar så jag kunde baka ikväll. Dels kunde jag genom detta få mat veckan ut och dels kunde jag få baka vilket är roligt och tar bort tankarna från stress till tentan. Sagt och gjort så har jag nu bakat hela kvällen. Mina pizzabullar är magiska måste jag medge. Jag har även gjort kanelbullar som jag ska bjuda alla på imorgon förutom Hanneschh och Rebecca som dissade mig idag. Även ett nytt recept har tillkommit idag. Bakade släta bullar som jag fyllde med gojs a.k.a gisch som bestod av vaniljkesella, smält choklad, vaniljsocker och lite margarin. Nu måste jag vänta tills allt svalnar så jag kan proväta det.

Var nere hos Annie förut en sväng och något komiskt inträffade. Jag såg att hon hade på sig sin nollningströja så jag sa "bra där" och pekade på tröjan. Då log hon och sa "detsamma" och pekade på min tröja. Jo ta mig tusan så visst var det min faddertröja. Klädvärlden är bra liten ibland. För nej, jag är inte som Filip och har på mig min nollningströja 2 veckor i sträck.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag dissade inte dina bullar, bara påpekade efter förra årets bullbak då jag inte tyckte chokladbullarna var så goda.

2009-02-18 @ 08:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0