Snart 30!

Idag är jag alltså ett år närmare 30. Jag känner att det inte stör mig som jag trodde det skulle göra. Jag har ju trots allt mobbat i princip alla mina vänner som är äldre än mig när de fyller år. Detta känns givetvis väldigt bra då jag inte kommer ta åt mig så mycket om jag skulle få mothugg nu.

Jag håller öppet hus idag från klockan 15:00 och framåt. Känner du mig och orkar pallra dig förbi är du välkommen. Jag ska vara bagare under hela dagen och bjuda på så mycket jag orkar baka.
Temat på musiken som spelas hos mig idag är mäktig filmmusik!

Vi började nya kursen idag som ska handla om EU igen. Föreläsaren skulle på en timme gå igenom det som jag lärde mig under en hel kurs. Det kändes som en våldtäkt och jag mådde psykiskt dåligt och ville många gånger räcka upp handen och vara en viktigpetter men vet hur jobbigt det kan vara för andra så jag avstod. Men jag tänkte iaf och det är ju alltid värt en eloge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0