Solen skiner inte bara i Karlstad

Vilket väder vi har här i Växjö idag. Solen skiner som aldrig förr och det är underbart med det vita täcket när solen skiner på det. Detta har höjt mitt humör för dagen med 100 % och jag ser nu ljust på fortsättningen.
Enda minuset är att jag förfrös mina vader på promenaden vilket jag kände nu när jag kom in i värmen.

Jag hämtade ut mitt pass på polisstationen med. Varför ser det ut som mina ögon ska ploppa ut på det? De har gjort några konstiga saker med kortet och det tycker jag är onödigt. Hade inte den roliga polismannen idag tyvärr, nu var det en bitter tant som hatade allt och alla. Gjorde inte ens ett försök till att charma henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0