Uppe i ottan

Var uppe tidigt idag då jag skulle på seminare klockan 8, ej akademisk kvart idag. När klockan ringer och jag ligge roch funderar på allt och ingenting. Eller det var inte riktigt sant för jag funderade över en dröm. Drömmen jag hade var att Annoraks kom hem från en fest och fortsatte festa långt in på natten, till slut ville alla gå även personen som hade festen. Det slutade med att jag var själv kvar och drack mintu. Men iaf var inte detta så väsentligt utan istället var det att höra finnens snusande borta från soffan. Jag fick smyga upp ur sängen och det är jag varken bra eller van vid, som Sakkou inte är sen att kommentera. Seminariet gick bra även om jag tror att tjejen bredvid mig tjuvkikade på mina papper och snodde min första diskussionsfråga.

Nu är jag "ledig" hela dagen och funderar på vad jag ska ägna mig åt. Blir gym med starkAlle och polisJohan först och främst. Sen låter jag sakerna komma till mig.

Haven't you heard? The bird is the word...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0