Urk

Vill bara varna alla att det inte är trevligt att vakna upp bakfull och sätta igång och hälla i sig kontrastvätska. Inte bästa bakfylledrycken kan jag lova. Fick frågan hur det smakar och efter att ha tänkt igenom det så kan jag säga att det är lite mer trögflytande än vatten och har en smak av olika metaller såsom järn och rost med en konstgjord touch av lakrits.
Tack Palm för att du körde mig och tack Emma för att du var en bra blindtarm i bilen. Blev behandlad som en barnunge på sjukhuset och försökte gång på gång tala om att jag hade vanan inne och att de inte behövde förklara allt hela tiden men de höll inte med. De är ju experter i det dem gör och har förhoppningsvis studerat länge och väl för att ha kommit dit. Men jag höll ut och var förstående.

Gårdagskvällen var dock roligare. Champagne på Sivans händer ju inte varje dag här på campus. Tack Rebecca för att du bjöd oss. Folk är oftast inte så fulla på onsdagar har Hanneschh och jag kommit fram till. Men man måste bevisa motsatsen och det gjorde jag. Anoraks kan numera göra vad som helst tillsammans efter att vi kollade på delar av Fäbojäntan igår på förfesten. Det var dock en mer humoristisk stämning i luften vill jag bestämt påstå.

Borde läsa typ 900 sidor för att komma ifatt i den här kursen. Hanneschh behöver inte läsa böcker då böckerna har sån respekt för honom att de läser sig själva åt Hanneschh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

True story

2009-02-05 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0