Halvvägs

Jag börjar känna mig som en rutinerad räv här på campus. Inte för att skryta men man kan ju tugget här nu. Därför sitter jag här ikväll, sista kvällen på min tredje termin alltså halvvägs i min utbildning just i detta nu och tänker tillbaka.
Om vi vrider tillbaka klockan ca 1,5 år när jag kom till campus här i Växjö och påbörjade min utbildning i form av en nollning. Jag kom i den bästa nollningsgruppen och hade de bästa faddrarna samt blev kompis med den enda fakenollan. Kan det bli bättre?
Palm, jag och Emma briljerade och dom två fattade tycke för varandra tidigt och det håller ju i sig än, peppa peppa.
Jag är hur eller hur väldigt nöjd med hur min tid här på campus började och kommer dra en längre version med vad som hände under nollningsveckan en annan gång.

Snubblade över detta kortet när jag tänkte tillbaka idag.
Gustav a.k.a Kocken a.k.a fakenollan, me myself moi a.k.a för många bra smeknamn och Emma a.k.a Len

Dagens Hanneschh: "Imorgon efter tentan följer ni med mig till biblioteket. Vi tar oss upp på taket och väl där går jag först mot kanten och säger 'EUPtvåor följ mig' sen tar vi kollektivt självmord."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0