Cleaning out my closet

Nej, det är tyvärr inga lik jag städar ur garderoben utan massvis med kläder. Lite nostalgi med vissa plagg, hade t.ex kvar min Studio 54utstyrsel (Vilken jag ser fram emot nästa år med minus biljettköpet) vilket var ett par slitsade kalsonger (heter det så?) och en tajt skjorta i lila nyanser, bifogar ett kort i slutet så ni kan hjälpa mig. Hittade även Magnus Studio 54utstyrsel, från vår grymma fest i gamla lägenheten, som var ett svart nätlinne med guld målat på. Skjortan från Dödssynderna åkte också ner i säcken. Men det fränaste jag hittade var mitt gamla svettband (Tror det egentligen är Mellens men bryr han sig tro?) som är svart och sen står det skrivet med vit text ordet "FUCK". Det är ju underbart att hitta något sådant. Slutade iaf med att jag slängde häften av alla mina kläder i säcken och bar ner i källarn istället. Som Per en gång så vist sa: "Städning är ett livsprojekt" och jag kan inte annat än att hålla med.

Hängde en stund hos Annie efter som är nyinflyttad i T1 och som hjälper till att höja oss till hus nr 1 på campus, skulle kanske ha räckt med bara mig och Per men men. Jag, Palo, Fia, Annie är självklara. Sen har vi LärarBjörn, rökande men ack så coola Abbe samt killen som både Per och jag försöker undvika men bara för att han är övertrevlig. Jag räknar med T3 med i vårt hus för de sitter ihop och där har vi ingen mindre än Mackan Allbäck.






Innan Studio 54. Jag och Kvarnvik

Är det slitsade kalsonger? (Under dem har jag iaf några goa gubbkalsingar som Mli köpte till mig) Det var iaf jävligt kallt när jag gick hem. Notera min serisrosa fluga samt champagneflaskan (Taittinger?) samt min supersexiga pose.

Klockan är 23:58 och grannen över har börjat borra.... Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0