Dan före dan

Av titeln skulle man kunna tro att min far stod före an helt annan okänd Dan. Men så är icke fallet jag talar om utan jag menar att detta är dagen före tentan. Jag tog en liten sovmorgon då jag igår ändå knappt pluggade något utan var ett störningsobjekt som var överallt i biblioteket och pratade, alternativt var jag FÖR bra på att plugga. Men vi får se hur det går, på något sätt brukar det alltid gå vägen. Citerar Hannesch: "Vi jobbar inte med U:n Niclas."

Jag återkommer här senare idag. Havregrynsgröten väntar på mig, har hört något om att det är gott att ha i honung i gröt. Jag tvekar men måste givetvis testa på detta.

Min mor födde mig utan att ge mig kunskapen att vifta på näsborrarna. Är det verkligen ok?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äppelmos Niclas, köp äppelmos!! Det är svaret på en god havregrynsgröt frukost:)

2009-01-16 @ 11:27:16
Postat av: Niclas

Jag åt äppelmos förr till min havregrynsgröt och kan bara instämma med dig Anonym att det är mycket gott. Blir dock lätt äppelmos med havregrynsgröt då.

2009-01-16 @ 14:16:56
Postat av: Anonym

Ja, det problemet kommer du inte ha med honung...

2009-01-16 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0