Dimman hägrar

Tentan avklarad och det skall förhoppningsvis ha gått vägen den här gången också. Inget kollektiv självmord idag, vi får skjuta upp det till någon annan gång. Blev klar oroväckande snabbt dock, hade införskaffat en ny penna så kan ha varit det.

Var uppe hos Fia på en föröl och såg på Ebba&Didrik med Fia och Sanna. Vilka minnen som väcktes till liv. Helge gör rollen som Kaj underbart bra och Yrla var precis likadan som jag kom ihåg henne. Alltså underbar. Jag var lite rädd innan att mina minnen skulle krossas av att hon inte var som jag mindes henne men det slapp jag vara med om.

Kvällen till ära kommer avnjutas av en öl eller tretton. Kommer aldrig sluta väl och lika bra är väl det för jag ska ändå bara tvätta imorgon och sen inte lyfta ett finger på hela dagen. Ska upp på middag hos Allbäck snart och sen dricka öl. Visste ni att Hanneschh är en baddare på att svepa öl? Om inte så vet ni nu. Han är regerande campusmästare innehar därav ölsveparbältet! Om någon utmanar honom måste han ställa upp i en titelmatch om det dock.

Ni kan antagligen hitta mig i diket inatt. Om jag inte ligger där så är jag borta.

Kommentarer
Postat av: miss T1

Is this Sydney?

2009-01-17 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0