En dag i Hannes tecken

Föreläsning klockan 10. Jag vaknade klockan 7 och kände mig pigg men tvingade mig att sova vidare två timmar till. Försökte få tag på Hannes för lite sällskap men inget svar och ett totalt mörker i hans lägenhet när jag och Allbäck vandrade förbi. Hannes har inte varit flitig med närvaron denna delkursen. Han mötte iaf upp oss till lunchen på Raskens och det första han säger är "Nu är det konstaterat, det finns ingen Gud". Alla är nedstämda över det kommande hetsplugget men på vägen till skolan kommer Hannes på ett nytt smeknamn till Anna, numera kallas hon Heff. Sen grande finale för Hannes kommer när vi ska in i biblioteket då han har dragit något bra skämt som jag glömt bort tyvärr. "Jag slösar bort alldeles för mycket tid på studierna". Hannes är kung idag. Han ska för övrigt starta en blogg som ska heta bergenkrans som ska gå ut på att göra ironi på det jag skriver och mig i största allmänhet. Skulle vara roligt.

Hade hellre fortsatt vara i Hannes sällskap idag men måste studera.

Växjö befäster sin status som Sveriges regnigaste och gråaste stad.

Hannes

Då är det tur att vi har Hannes som lyser upp för oss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar Hannes!

2009-01-13 @ 20:51:08
Postat av: Hannes

Jag gör det fortfarande för damerna.

Vi kommer klara oss ur det här, vi blir kanske t o m starkare av det.

//Hannes aka Tobinho

2009-01-13 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0