Gårdagens bravader

Rockabilly var temat för kvällen igår. Hanneschh gjorde sig fin med hjälp av Anna och delvis mig. Han såg ut som en blandning mellan Filip Hammar och Brandon Flowers i sin manliga mustasch!
Vi började tidigt med ölen och sen var dimman inom räckhåll. Anna som skulle upp och jobba dagen efter fick det antagligen jobbigt idag. Det var alltså sittning på programmet som hölls av VIA (En programförening). Hanneschh och jag var så glada att vi inte hade något ansvar för en gångs skull utan kunde bara njuta och köra på.
Sittningen var helt ok och jag tror att alla var nöjda och glada. Efter sittningen gick jag och Hanneschh hem till Hanneschh residens för att hämta öl och dricka konjak. Efter detta gick det utför i en rasande takt och minnet blir alltmer dunkelt.
Milstolpar under kvällen:
* Hanneschh och jag fick se vår dans från förra sittningen och kom överens om att dansen var mycket bra.
* Hanneschh som lånade min hatt till en tjej för att ragga på henne (tror jag iaf). Jag fick hur eller hur tillbaka hatten
* Josse a.k.a Bosse som hade en kille hängandes efter henne hela kvällen
* Jag överaskade en tjej med att jag faktiskt kunde dansa bugg. Tack mor för dessa kunskaper
* Jag svarade fel inför hela sittningen på en fråga och höll på att sänka team Corre.

Jag är trött och bakfull idag så bjuder inte på mycket mer. Har glömt eller kommer inte ihåg alla roliga saker så stannar där.

Jag var hos min syster och hälsade på det nya tillskottet. Eftersom jag är kille och män luktar bakfylla dagen efter så tänkte jag att jag inte skulle hålla knytet idag så att vårt första möte skulle innebära att jag genom mina alkoholångor skulle hon få sin första fylla redan vid 4 dagars ålder av sin morbror.

Orkade inte ens lägga upp kort.
Jag är fail idag...

Kommentarer
Postat av: Hannes

Glöm inte att jag lyckades reta upp ena toastmastern så att hon ville döda mid...

2009-01-24 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0