Kamera

Hittade min gamla kamera som jag inte använt på över tre år. Det var väldigt roligt att se bilder från Bulgarienresan med Mr Sakkou billabong, Mr Lock i öronen och Mr Jag har piercat tungan fel. Jag hade en massa smeknamn med men dem har jag förträngt. Träffade ett gäng finnar där (Sakkou är finne med men kallar sig svensk om Sverige gör något bra) som var helt galna och hällde i sig sprit. Kommer inte ihåg deras namn men en natt när jag gick ut på balkongen för att ta lite frisk luft kommer jag ihåg att det satt en finne helt själv med en vodkaflaska där. Han mumlade något om att han hade vunnit. Det kallar jag hängiven festare!

Jag gjorde en berömd dans på den resan. "Hey Kwanongomadansen" heter den men jag tror att den är försvunnen till allas besvikelse. Kommer ihåg att jag var grym iaf.

En sista sak. Man ska alltid utmana solen i en kamp. Känslan av att se den gå ner och att du fortfarande är vid medvetande är underbar. Konsekvenserna av kampen är inget du behöver bry dig om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0