Klockan är 7 här är Berget

Efter att ha rundat av kvällen med ljuva toner och anteckningar ringde klockan väldigt tidigt ja redan klockan 7.
Slängde i mig frukost som jag har börjat äta nu för tiden. Varvar mellan fil och gröt, det känns som förr förutom att jag måste laga det själv. Man känner sig verkligen som Jamie Oliver när man står och gör gröten.
Dagen kommer bli hemsk med föreläsning, seminarie och sen fortsatt plugg. Ser ni, man gör visst väldans massa saker på universitet! Suttit på biblioteket sen 8 och skrivit klart ett PM.

Filosofen Sokrates a.k.a Alexander Vitikainen hjälpte mig till att vinna på Unitedmatchen igår. Dubbel lycka alltså då United vann med 3-0. Satte pengar på Vidic som första målskytt. Det betalade tillbaka sig med råge.
Undrar om Magnus var på Unitedbaren och fick uppleva lite skön stämning?

"He comes from Serbia, he'll fucking murder ya.!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0