Körkort?

Folk frågar mig ofta varför jag inte har körkort. Många tycker jag är dum i huvudet för att jag inte tog chansen när jag kunde få det "gratis" av min skola.
Jag har många bra bortförklaringar, en väldigt häpnadsväckande som antagligen ingen vet om.
1. Jag vill inte bli en av dem (Mynnar ut i att det förr var krig i Högsby mot alla Volvo 240 raggare) Fuck you till alla er som vek ner er.
2. Jag kommer köra ihjäl mig
3. Jag har en tvångstanke att kolla på snöpinnar. Om jag ser den högra snöpinnen måste jag vid nästa våg av snöpinnar se den vänstra.
4. Jag har inget bilintresse som man tydligen ska ha om man har körkort. Sakkous Lexus står utanför denna punkt.
5. Min pappa är för stissig och litar inte på att sina barn kan köra bil så vi fick aldrig övningsköra.

Jag kommer antagligen ta körkort den dagen jag får/om jag får barn. Förhoppningsvis har jag vänjt mig av vid min tvångstanke och på så sätt inte kör ihjäl mig.

Därför försökte jag en gång i tiden ge mig själv smeknamnet Vandraren. Lyckades aldrig riktigt men jag lever på hoppet att en dag få kallas det dagligen. Jag har fler namn som står på denna listan.

Glory glory....

Kommentarer
Postat av: sakkou

haha vadå en gång i tiden? vid flertalet tillfällen har jag hört uttryck som; "jag är en vandrare", "vandrarn, det är jag det" osv...:)

2009-01-11 @ 19:25:30
Postat av: Rebecca

Niclas man kan inte ha mer än ett smeknamn. Bara du som ska ha 10 tusen olika. Förövrig är du välkommen att övningsköra med mig, nissan väntar på parkeringen.

Puss

2009-01-11 @ 20:19:51
Postat av: Niclas

Jag kan inte rå för att jag är värd fler smeknamn än de flesta andra? Sakkou du har kallat mig Vandrarn några gånger så!

2009-01-13 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0