Kronan på plats

Kändes som om jag red in på en vit springare när jag närmade mig Campus. Folk hälsade mig välkommen med manna på marken och inget regn som tecken på uppskattning.
Det är skönt att vara tillbaka med en full frys, fullt kylskåp och fullt skafferi, tack mor och far!

Inhandlade 4 par skor idag. Ni som känner mig riktigt bra kommer antagligen tro detta är ett skämt med tanke på mina fötter och mitt intresse för skor, men jo det stämmer faktiskt. Sen jag åkte hem innan jul har jag alltså inhandlat sammanlagt 6 par skor. Det är ungefär lika många skor som jag sammanlagt haft i mitt liv...

Diskuterade fingrar med Nisse igår. Jag ansåg mig ha handbollshänder medans han tyckte jag hade för tjocka fingrar för att kalla dem det. Blev lite ledsen och diskussionen avslutades. Men när jag vandrade hem från honom i ca 33 minusgrader och förfrös både lår och fötter kom jag att tänka på Gurra a.k.a mördarmunken Mox som har världens största tummar och stortår. Synd att jag inte kom på det hos Nisse för då kunde jag ha kontrat med det och diskussionen kanske hade fortsatt.

Kronan är på plats mina damer och herrar.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Dina långsamma handbollshänder har haft ihjäl många oskyldiga tanks i sina dar.

2009-01-10 @ 11:37:03
Postat av: Mox

Hehe mina tummar är inte att leka med.

2009-01-11 @ 14:24:21
Postat av: Niclas

Pinala har alltid varit den bästa prästen Rasmus och om tanken har dött har det varit tankens fel.

2009-01-13 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0