Kurrande mage

Klockan ringde och jag låg kvar i sängen så länge jag kunde. Yr som ett troll pallrade jag mig upp och in i duschen för att sedan springa till föreläsning. Väl där kommer jag på att jag inte åt någon middag igår och inte ätit någon frukost. Detta var startskottet på en hemsk föreläsning där kurrandet bara fortsatte och fortsatte. Fia som satt brevid mig började fnissa och jag förstår henne. Trodde ett tag att föreläsaren skulle stanna upp och titta undrande på mig.
Som tur var så köpte Anna mig en macka i pausen, antagligen i ett syfte som skulle beskrivas som antimobbning, som jag slukade utan att tugga kändes det som då den skar i min magsäck.
Måndags morgon och föreläsning klockan 8, värre än vanligt.

Kunde igår snacka ikapp mig lite med Mli a.k.a Mel som just nu är i Kalifornien och "studerar". Hade inte varit tråkigt att hälsa på henne. "Om pengarna tar slut kan man ju bara gå till banken och ta ut nya" citerat Pär a.k.a Palo.




Såhär var början på festerna förra året med Magnus och Mli med. Detta brukar kallas för början till en torsdagsfylla. Kommer vid något senare tillfälle berätta mer ingående om vad en torsdagsfylla innebär.


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Äta macka som vår målvakt gjorde med cheeseburgarn på McD efter handbollen. ;)

2009-01-26 @ 16:43:01
Postat av: Niclas

Hahaha, ja det såg nog inte bättre ut. Rebecca försökte sno åt sig en köttbulle med men jag var snabb nog att hindra henne.

2009-01-26 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0