Nöjd

Sitter hemma nu och klockan tickar framåt fortare än vad man kan tycka är rimligt. Men det är bara att acceptera. Jag hamnade iaf inte i något dike vilket måste kunna ses som en positiv sak ikväll.
Många säger mycket saker dem inte menar och man måste tyvärr vara ärlig, precis som Ebba tycker och tänker.

Jag är lagom berusad och njuter nu av Snow Patrols Run medans jag övervakar mitt egna tillstånd.

Pär var inte med idag vilket var tråkigt därför hedrar jag honom genom ett kort där han ser ut som en neandertalare som inte vet vad en rakhyvel är. Annars gillar jag kortet bestämt.



Jag har haft en trevlig kväll med många snack med folk som jag inte normalt har "snack" med. Det kändes bra. Ännu bättre är dock känslan av att vara "fri" i två dagar och inte behöva bry sig.

Borkasången är uppfriskande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0