Produktiv dag inte

Som titeln förtäljer, dagen har varit ett misslyckande. Charles Ingvar Jönsson hade gastat som en tok om att han blivit lurad, bestulen och förödmjukad och jag känner att detta har hänt mig med idag. Vart tog lördagen vägen? 7 timmar i biiblioteket och inte ett jävla jota gjort. Har nog mest varit ett störmoment för dem jag kände där.
Får ta nya tag imorgon, ska sätta på handtag på böckerna så det går först. (Tack för att du har skadat mig Nisse)

Inte helt 100 % (dock inte kallad Mr 98:an alltså inte riktigt helt hundra) men det får mig att känna mig mänsklig vilket kan vara nyttigt även för mig.

Anna kom igår, Markus kom idag och Biffen är på ingång. The Anoraks är snart samlat för att än en gång erövra Campus.


Kvällen blir lugn, lugn som korvspa med en film och lite serier. Kan bara tänka mig allt rabalder på Sivans med kö, rumpor som vickar, drinkar och öl som dricks, folk som hånglar på dansgolvet och bryter mot regel nr 1, bortamatcher och en å annan walk of shame att se på imorgon när man vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0