Spotify

Alla som har sett The Italian job vet vem det är som egentligen kom på Napster.
Jag och Pär brainstormade fram en idé som är precis som Spotify kvällen innan den lanserades. Think outside the box mina vänner och gör det tidigt. Tror jag talar för oss båda när jag säger att vi vet hur den riktiga Napster kände sig.
För övrigt är Spotify en underbar idé där man gör sina egna playlists med låtar genom att söka i en databas och slipper ladda hem låtarna utan lyssnar på dem online.

Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag, kors i taket, och jag orkar inte lyfta ett finger.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tror att de som grundade spotify tjuvlyssnade på dig och Pär.. Kräv pengar vetja!

Förövrigt så kan man inte låta bli att gilla din lägenhet trots kalsongstigar och t-shirtbuskar. Jag kan städa om du lagar en middag tillmig:-)

Puss

2009-01-09 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0