Ending

Idag firade vi Hanneschh som fyller år om två veckor. Vi samlades på ängen och gav han finfina presenter. Det hela var mycket trevligt. Det skedde en oväntad händelse med. En containers innehåll började brinna. Troligtvis var det poliser där som började starta en räddningsaktion. En kille sprang i ilfart mot närmaste ställe med brandsläckare. Jag garvade under hela processen. Efter att de släckt elden i en containern som aldrig hade kunnat sprida sig stod de där och tyckte att de hade räddat hela världen. Komiskt är att efter detta hände så började det regna...

Sen blev det farvälkramar inför sommaren för the Anoraks! Allt slutade precis som i Oceans Eleven när alla splittras och man ger varandra de där blickarna "Vi ses vid nästa jobb".

Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbart roligt!:) Komiskt nog satt jag på andra sidan allén och bevittnade detta även jag. Mannen som sprang efter brandsläckaren var min före-detta lärare i psykologi och branden utlöstet antagligen av en flicka som hällde ut kol i containern efter sin grillning. Jag såg allt!:) Tråkigt att jag inte såg er när jag svansade hem då regnet kom över oss men sånt är livet. En underhållande stund tyckte även jag att detta var.

2009-06-03 @ 23:30:30
Postat av: Niclas

Vad härligt att du fick uppleva denna underbart roliga händelse du med. Jag antar att du satt kvar och följde spektaklet med ett leende på läpparna. Synd att du inte kom förbi.

2009-06-04 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0