Sommarlov?

Sommarlovet är här. Eller det känns så de första dagarna efter att denna terminen slutat. Sommarlov är något som inte finns längre tyvärr.
Min uppsats fick goda vitsord och jag trodde inte den skulle uppskattas så mycket som den gjorde. Detta är givetvis ett gott betyg och jag klappar mig själv på axeln och lägger den till handlingarna.
Jag firade detta genom att äta middag på Stallet med nya och gamla kårstyrelsen. Sedan satt ett gäng kvar där under kvällen och lyssnade på en trubardur. Det var en så kallad "open mike" där publiken skulle upp och sjunga om de ville. Jag gladde trubaduren med min närvaro och hjälpte till några låtar uppe på scenen. Han tyckte om det och gav en present i form av en maracas. Himla festligt. Sedan invaderades Stallet av antagligen minderåriga personer som förstörde allt. Det roligaste var när någon som kallades "Nyllet" skulle upp på scenen. Vi förstod varför han kallades just "Nyllet" då han såg förskräcklig ut i ansiktet.

Det ser fortfarande ut som tredje världskriget här på 206 i T1 men jag ska ta tag i det imorgon.

Jag längtar till Högsby nu.



Inget stoppar Berget

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars nyllet :(

2009-06-06 @ 10:21:45
Postat av: Anonym

Citat från Jakob:"jag längtar skit mycket efter morbror Niclas".

2009-06-06 @ 10:36:09
Postat av: Niclas

Det var inte synd om Nyllet. Han var full och fick sjunga på en scen.



Haha, det är en bra grabb. Frågan är om han inte längtar efter filmerna mer som jag MÅSTE ha med mig hem:)?

2009-06-06 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0