Galen kväll

Igår skulle vi fira vårt turneringsspelande och vi var förtjänta av att dricka alkohol. Man kan för övrigt tycka att man borde vara ganska vältränad när man går ut och dansar varje helg, men det räcker tydligen inte. Det blev lite partaj hos mig innan och det hela slutade med att turneringslaget var ensamma kvar här och dansade i en ring. Det var ett moment, som om tiden stod stilla och vi svansade runt i ringen till toner av Cat Stevens. Helt plötsligt trampar mina grannar in, nu kunde man tro att jag skulle bli vräkt men icke! De hörde festen ganska ljudligt men tyckte att den verkade hur grym som helst så dem ville vara med. Bonding med grannar samtidigt som man festar och har roligt. Två flugo!.

Ska vara helt ärlig och säga att jag inte kommer ihåg så mycket från Sivans. Men det brukar re sig efter några dagar.

Min lägenhet ser ut som om Jimmy Skunk bodde i den. Därför ska jag nu sätta på mig städutstyrsel och gnugga i mina hörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0