Hemlig dagbok

Måndag och ingen föreläsning eller möte så långt ögat kan nå. Det är en sån här måndag som behövs ibland. Där man kan förlänga söndagen med 24 timmar utan att bry sig. Nu ska sanningen sägas att jag sitter på biblioteket, men det är mer för att jag ska kunna känna mig duktig någon gång under dagen. Annars har jag sovit ut och varit social hos både Hanneschh och Louise.
Hade varit skoj att åka på Vöxjö Lakers ikväll men tror jag håller i pengarna istället. Kommer behövas i slutet av Mars.

Sjukt tråkigt inlägg det här. Känns som en dagbok från en 12åring. Förresten hade jag en dagbok som liten som hette Niclas hemliga dagbok. Brukar inte dagböcker vara hemliga per automatik? Min var iaf mer hemlig än andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0