Maraton

Igår hade jag och Louise en filmkväll med maraton på Stephen Kings Pestens tid. Jag var efter halva filmen, dvs 3 timmar, väldigt positivt överraskad. Båda två satt spända och nervösa men sen började det urarta med massa religiösa saker som inte alls var lika roligt. Bäst var paret som bestod av en smart kille som var dövstum som kamperade ihop med en inavlad utvecklingsstörd dräng. Men den får godkänt och både jag och Louise var rörande överens om att i framtiden kommer vi ha tjänat genom att sett filmen.

Idag har jag varit på restaurangnämndsmöte. Först är det informelt med lite mat på en av universitets restauranger. Sedan möte om allt mellan himmel och jordfräs men med inriktining på HÖRS och hur man kan utveckla trivseln för studenterna. Mötet var riktigt trevligt där jag drack fairtrade-cola. Jag vet även att man nu kan säga meningar och alltid humma efter som om man haft rätt.

Nu kommer snart Gabbe. Vi ska till allas häpnad inte gå ut idag (tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0