On fire

Känner att jag har fått ett litet beroende av min blogg idag. Vet inte varför det har krypit fram eller om det bara är ett "one night stand". Jag siar inte om detta utan märker det imorgon istället.

När jag städar har jag, enligt mig själv, en rolig hobby. Kläder som ligger huller om buller brukas tas på så att jag kan försöka hitta en konstig utstyrlsel. De flesta vet nu att detta inte händer så ofta då jag är väldigt dålig på att städa samt är en ungkarl. Men idag har jag fått till en utstrylsen som jag är mäkta nöjd med. Hade jag haft en kamera hade ni kunnat få se den. Ja om jag hade haft en kamera som funkar bra hade ni fått mer glädje av den här bloggen. Nu har jag ingen kamera. Därför känns den här bloggen något ofullständig, vilket är synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0