Söndag?

Hanneschh ligger och sussar lite på min soffa. Det känns verkligen som om söndagen förlängdes med 24 timmar och hoppade över den annars så fruktansvärda måndagen. Gulligt värre är det att ha Hanneschh på soffan, han ser så oskyldig och orörd ut. Jag behärskar mig dock och gör inget dumt mot stackarn.

Kommer inte få någonting gjort idag, men jag kommer inte deppa ihop för detta. Det kommer en morgondag och även en dag efter den, det vågar jag skriva under på.

Jag ska ställa upp i kårvalet. Finns många som jag räknar med kommer rösta på mig för att ni känner att jag är en vettig person som har bra tankar och idéer. Inte bara rösta på mig för att ni är vän med mig... eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0