Sprängas av el?

Igår var det fullt ös. Sittning och sedan vidare till Lisa i klassen för att sedan avsluta kvällen på Stallet. Hade en diskussion igår om man går till Stallarna eller Stallet. Jag vet att det heter Stallarna men när man ska ut brukar man väl ändå säga Stallet? Kvällen var iaf mycket trevlig även om jag saknade mina vapendragare.

Vaknade upp vid klockan 9 och skulle sträcka mig efter mitt vattenglas som stod på nattduksbordet. Med nästan Allbäckskakningar var detta ett större problem än jag kunde ha anat. Istället för att ta tag i glaset tippade jag det. Vatten rann på alla mina viktiga papper och om det inte vore nog så rann det ner och in i min kontaktsdosa. Där låg jag helt hjälplös och bakis. Det enda jag kunde tänka på vad om det skulle börja blixtra där nere eller rent utav sprängas. Oron var total och jag låg och kollade upp i taket. Kände mig som det gamla paret i Titanic som håller om varandra och inväntar döden. Men här sitter jag och överlevde, ett under.

Nu får jag se vad dagen bringar i sitt sköte. Spännande varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0