Systempåsar

Igår började jag min vårstädning. Fixade toan ren och sen städade jag ur mitt äckliga sopskåp. I det skåpet hittade jag massvis med påsar. Av ren nyfikenhet räknade jag systempåsarna. 30 stycken påsar och jag började fundera på om jag kommer få mitt friskhetsintyg där de ska skriva under på att jag inte har alkoholproblem. Men ni ska veta att alla påsar inte är mina. Folk tar med sig påsar hit ganska ofta också (tappert försök att ta sig ur denna knipa).

Imorgon blir det hemfärd till Sams Town. Alltid lika roligt att komma hem och störa sig på alla nya saker som uppkommit eller gamla saker som försvunnit. Man känner sig som en gnällig gubbe när man ser att ett träd är borta. "Vad i helvete har de tagit bort den skylten? Det kan de ju bara inte göra!"

I, I will be king. And you, you will be queen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0