TVdosa

Ännu en helg börjar lida mot sitt slut. Gårdagen var härlig och jag svävade fram som på små moln, jag var alldeles för pigg mot vad jag borde ha varit. Dansade och skrattade nästan hela kvällen. Summa sumarum är att det var en lyckad helg. Hade efterfest här med Louise, Kristin och Johan. De stapplade väl hemåt runt klockan 5 och så ringde min telefon runt 10tiden. Då hör jag en superglad och fnissig röst som säger "Hihi, du har ingen TVdosa". Jag kunde inte annat än skratta. Nu skrattar jag inte längre för det är söndag och jag kan inte blippa på min TV från distans. Orkar inte heller gå och hämta den.

Jag försöker komma på en sjuk fråga att skicka till 118 100. Det är mitt mission för dagen. Några tips eller idéer?

Kommentarer
Postat av: fido

är tigrar randiga på snoppen?

2009-03-08 @ 17:38:55
Postat av: steif

Är innebandy en sport?

2009-03-08 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0