"Vänner igen"

Nu ska ni få höra. Jag skickade in ett gästinlägg till praktikanten på 1000apor. Jag tänkte jag kunde fått 15 minuter i rampljuset (samt bräcka Sakkou för det kommer bli en sommar med honom där han är killen med fashion som det ser ut nu). Mitt gästinlägg bestod av att jag beskrev min första fylla. Jag spetsade på det lite må jag erkänna men endast väldigt lite (Jag blir ju ofta kallad för "Överdrivarn" så jag kände att jag kunde göra det). Får se om jag kommer att publicera det jag skrev här i min blogg, funderingar finns iaf.

Men nu kommer vi till det intressanta. Kände att det skulle kunna gå, jag var ganska nöjd. Idag får jag ett svar från Amanda, som praktikanten heter, där hon skriver följande:

"Fan. Jag vägde mellan ditt och ett annat inlägg. Tänkte bara säga det. Vill du veta vad som fick mig att inte välja ditt kan jag säga det. Det är inget elakt. Bara en liten grej. Hi hi,nu har jag en hemlis som du säkert vill veta. Då får du böna och be.Ha ha flummig jag låter nu.
VI hörs! AManda
"

Kände att jag var tvungen att skriva tillbaka. Vi mailade några gånger, ja jag fick veta hemligheten, och till slut skriver hon:
"Du med. Nu är vi vänner igen"

Det kan hon tro. Jag ska krypa in i min grotta och planera min hämnd på denna människa!


Kommentarer
Postat av: Hannes

Du får spela in en film med hennes kille...

2009-03-03 @ 15:00:33
Postat av: Niclas

I'm fucking Amandas kille... Hjälper du mig?

2009-03-03 @ 15:35:12
Postat av: Hannes

Klart jag gör, kan köra en bil med texten: I´m fucking Amandas kille

2009-03-04 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0