Årets sämsta dag

Jaha då var årets sämsta dag här.
Dagen börjar med att jag sover 14 timmar. Upp till biblioteket där jag inte får något gjort. Vidare till handledning som ger mig mer ångest då handledaren vill att jag ska byta teori för tredje gånge, alla gånger har det varit handledarens val av teori.
Vidare tillbaka till biblioteket där jag inte får något gjort igen.
Jag går hem, regnet öser ner på mig i t-shirt i ca 10 sekunder från biblioteket till universitetet. Jag är den ENDA som går i regnet dessa tio minuterna på den sträckan. Slutar regna när jag kommer in.
Sen är pizzan 20 minuter försenad och United förlorar Champions Leaguefinalen. Bilar tutar nonstop och får mig att må dåligt just nu.

Ljuset i mörkret är att min systerson ringde mig och berättade att han saknade mig och behövde någon som kunde förklara Star Wars.

Är jag bitter? Nejdå, imorgon är det en ny dag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryck upp dig lite nu Burken! Du glider ju bara annars så lite skit får du ta!

2009-05-28 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0