Början på garaget

Igår gick jag upp tidigt trots att jag hade en sen utekvälli kroppen. Jag hade lovat att hjälpa till att plocka undan på festivalområdet, detta gjorde jag på fyllan skulle jag tro. Hursomhelst fick jag och en fransman göra grovjjobbet för att ta ner scenen. Det var mycket krypa, klia sig i huvudet, "hmmma", bära, bära mer, ta isär saker och handskar. Det som snurrade i huvudet var hela tiden mitt garage. Jag tänkte "Är det såhär det kommer kännas?" men kom fram till att det måste vara mycket mer underbart att faktiskt skapa något och inte ta isär saker.

Han med ansvaret för nedplockningen var från Gotland och försökte anställa mig. Mer för mina talförmågor än praktiska kunskaper skulle jag tro dock.

Rykten säger att Bosse är tillbaka i Sverige efter ett hektiskt resande över hela världen. Welcome home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0