Ljuset

Det har ordnat upp sig efter årets sämsta dag. I den långa mörka tunneln med uppsatsen som jag har vandrat har jag äntligen kommit så pass långt att jag ser ett ljus. Välbehövligt.

Annars är det mest stiltje här i Rainaway town. Folk ska ut och festa men inte jag, Hanneschh och Allbäck. Vi kör en grabbkväll istället. Ska bli skönt.

Hörde rykten om att det ska vara 7-kamp på Högsbydagen. Det är något som tåls att tänka över att delta i. Hörde något om en ölhävargren och har därför redan valt min första lagkamrat i form av Hanneschh. Nu behöver leta reda på personer med bra specialegenskaper för att vinna resten av grenarna. Vi laddar upp...

Har insett att man inte är ung längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0