Rondellkungen

Igår mina damer och herrar var det kaos i Yaris på vägen hem från Max och McDonalds. Sakkou var lite bitter över att han inte blev mätt på Max då snilleblixten dök upp om att vi skulle testa den nya McFlurryn på McDonalds. Sagt och gjort. Väl inne på McDonalds frågade tjejen som gjorde våra McFlurrys om hon skulle flurra dem. Hanneschh som även han var delaktig i denna process suckade ljudligt och svarade lite drygt att vi ville det. Sen vände han sig om till mig och sa "Om det nu heter McFlurry så vill man väl ha den flurrad?" Efter detta plockade vi upp Allbäck vid stationen då han hade varit hemma och jobbat.
Det är nu äventyret kommer igång. Sakkou åt slött och jag fort. Så han släppte ratten och tänkte köra oss i diket för att han skulle få äta sin glass, han var bitter ja. Jag får kasta mig över honom och fånga ratten. Ett väldigt jobbigt läge då vi står inför att köra vid rödljus och rondeller. Notera plural. Hanneschh skrek av upphetsning, Allbäck såg lugnare ut än på länge och Sakkou blundade och njöt av glassen. Jag körde hem oss lugnt och försiktigt, precis som Långben gör på julafton.

Det är osexigt när tjejer pratar bilar på en mer avancerad nivå än bara att det är en bil och vilken färg den har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt!

2009-05-13 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0