Två bögar i en cab

Efter en heldag i biblioteket med Hanneschh och Allbäck bestämde sig Hanneschh och jag för att vi skulle handla. Studenterna fick pengar idag vilket innebär att de måste ta slut så fort som möjligt. Varken jag eller Hanneschh vet var dem försvinner. Jag tror dock det är finanskrisen som spökar för oss.
Hur eller hur var Hanneschh gnällig över att vi skulle gå från bibblan medans jag gnällde på att inte mina armar pallade att bära kassar från ICA utan ville att vi skulle åka bil. Allbäck har dock sålt sin bil egoistiskt sett.
Dock var Annie en räddande ängel och lånade ut sin cab till oss. Det var nog en syn för gudarna när vi två underbara människor satte oss i en liten cab, man kunde se Annies leende. Jag frågade om hon sett två sötare bögar i en cab och det hade hon inte. Som tack för lånet så tog vi med jordgubbar till Annie som vi avnjöt med mjölk och socker. Det fick mig att minnas tiden då mor köpte jordgubbar till frukost på sommaren.

Kvällen går ut på att vräka i sig så mycket som möjligt som tröst för att jag måste skriva på min uppsats.

Skrev detta mest för att Hanneschh skulle få känna sig delaktig i bloggen igen, han tjatar väldigt mycket om att bloggen tappar sin charm när inte han är med. Han vill även att han ska få gästblogga. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Han är så perfekt beskriven och det kanske borde stanna vid det?



Bild från Miracle 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0