Lay it Down Slow - Spiritualized

Herregud. I maj satt jag och höll igen tårarna när jag såg sista avsnittet för Prison Break. Då ska ni veta att jag endast gråtit till två filmer innan i mitt liv där den ena var Armageddon (flame on) samt någon annan film som jag såg med min mor när jag var yngre och inte vet namnet på. Idag den 14:e oktober 2009 får jag reda på att det kom ut "Prison Break the movie" en vecka efter sista avsnittet i maj. Den här filmen visar vad som händer innan de spolar fram det 4 år. Vilken lycka att jag finner den här precis när jag ska precis har sett om serien. Det är ju som ett ljus i mörkret. "Be the change you want to see in the world"

Fascinerande att man kan bli så fäst vid karaktärer i filmer/serier. Nullah har retat mig för att jag hyllar Michael Scofield. Men nästa gång ska jag bara fnysa åt henne.


Kommentarer
Postat av: Kocken

Herregud, vilken blödig jäkla fjolla du är. Detta trodde jag nästan inte om dig Niclas...

2009-10-15 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0