Vi mot världen - Lorentz & M.Sakarias

Då var då ögonblicket här. Numera har jag en handledare som ska vara en stöttepelare på min väg att skriva en bra C-uppsats. Min förhoppning är att den här kvinnan ska vara ett bra bollplank. Kan inte förstå att det redan är dags att skriva den här uppsatsen. Känns som om det var igår Ann kom in i klassrummet med sin EUmugg med te i och blickade ut mot en klass som antagligen hade så mycket spritångor att hon egentligen behövde gasmask. Tiden då Campus kändes som ett Ikea där man kunde gå och gå utan att hitta rätt och när man väl hittade rätt tog man alltid samma väg utan att tänka på att det fanns en snabbare väg. Men nu är alltså tiden inne.

För övrigt så tycker jag att Malta kan ta poäng mot Portugal.

Kommentarer
Postat av: gabbe

frågan om vilket som är störst skräll föreligger ju; 1: Att malta tar poäng. 2: att sverige gör mål

2009-10-14 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0