Sundare liv

Måndag och en början på något nytt. Ett sundare liv väntar och jag hoppas det ska kunna hålla i sig ett bra tag framöver. Jag kan sakna förr när allt kretsade kring fotbollen. Träningar nästan varje dag och det som ständigt prioriterades först.
Speciellt kan jag sakna grusträningarna mitt i vintern när man bävade varje gång inför träningen. Men det var något härligt att klara av träningen för att sedan få sätta sig i omklädningsrummet där ångor steg från huvuden och en back läsk togs in. Gabbes ständiga uppassande som man inte inser och värderar tillräckligt förens man slutade.

Flugan är borta och jag vann kampen. Jag har förstått att Kocken har haft det jobbigt och vill få en förklaring på den halvt utvecklingsstörda flugan. Det får han inte.

Jag och Nullah hade en hård fight på tennisbanan idag. Senast på Sivans kom det fram en kille (Emma Emma Emma Emma Emma Emma Hammarlund var det) som sett oss spela och ville berömma oss, fast mest tjejen jag spelade med.

Har förövrigt fått tag på BBCs naturdokumentärserie. Tror det var Joelbitar som sa i somras att jag skulle se dem. De verkar helt förtjusande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0